Kvalitet


JRM Service

Rengøringsservice med kvalitet


De fleste kunder vægter naturligvis kvalitet højt. Dog kan opfattelsen af kvalitet være individuel, og der kan være forskelligt syn på dette begreb.


Generelt kan man sige, at rengøringskvaliteten skal svare til den ydelse, der er købt. Så hvis der er købt et par timers rengøring, vil resultatet naturligvis være anderledes, end hvis der er købt en hovedrengøring på f.eks. 10 timer.


Udover hvad man kan se med det blotte øje omkring selve rengøringen, er der flere faktorer, som kan være med til at højne kvaliteten. Det kan f.eks. være god kundeservice, ordnede forhold, opdateret faglig viden m.m.


Billedet viser et smukt rengjort badeværelse. Badeværelset vil være rengjort på forskellig vis, afhængigt af om der er købt ydelsen "fast ordning" eller hovedrengøring. 

JRM Service


Rengøringsservice med kvalitet.


JRM Service tilbyder rengøringsservice til både private og erhverv.


Vi er en familieejet virksomhed, som har eksisteret siden 2006.

Kontakt


Adresse:

Kronens Kvarter 13B, 2620 Albertslund


Email:

kontakt@jrmservice.dk


Hjemmesider:

www.jrmservice.dk

www.jrmservice-erhverv.dk


Telefon:

61167411 (Monika) eller 22632215 (Jørgen)


Cvr. nr.:

29909784


Sådan kontakter du os nemmest

 

1A. Du udfylder uforpligtende vores kontaktformular.


2A. Din henvendelse vil blive besvaret af os senest næste hverdag.


1B. Eller ring alle hverdage fra kl. 8-16 på tlf.: 61167411 eller 22632215. Læg evt. en besked på telefonsvareren og du vil blive kontaktet af os hurtigst muligt.